BERTAZZON 3B SRL

Italia

Factory icon Fabricant/ producator

BERTAZZON 3B SRL
Web icon
38 Produse

Italia

Verificat de Europages

Mașinile Bertazzon au fost proiectate pentru a fi exploatate pe o cale de rulare din oțel pentru trotuare, înconjurate de un profil de protecție. Mașinile Ali sunt echipate cu bare de protecție din cauciuc umflat pe tot perimetrul, special concepute pentru a reduce impactul între vehicule și cu garda. Aceste vehicule au o capacitate de doi pasageri fiecare și sunt echipate cu centuri de siguranță fixe. Unitatea de acționare este formată dintr-un motor de curent continuu fără ambreiaj, patentat de Bertazzon, de fabricație proprie, care funcționează la o tensiune variabilă de 40-70 de volți. Motorul de joasă tensiune este disponibil și pentru instalațiile de tip "Floor power pick-up".

Solicitați o ofertă

Italia

Verificat de Europages

Go-karturile sunt printre cele mai potrivite distracții pentru tineri, bărbați și femei, cărora le place să concureze în timp ce conduc vehicule cu un singur loc, fără a avea abilități speciale de conducere. Vehiculele produse de Bertazzon au fost proiectate pentru a fi ușor de manevrat, atât pe piste fixe (beton sau asfalt), cât și pe cele mobile. Aceste vehicule sunt echipate cu o bară de protecție perimetrală din cauciuc umflat, special concepută pentru a reduce impactul între vehicule și cu parapetul de protecție. Disponibile atât în versiunea "Bare body", cât și cu caroserie din fibră de sticlă (Sport, Buggy, ...).

Solicitați o ofertă

Italia

Verificat de Europages

Waltzerul constă într-o pistă circulară ondulatorie. Șina este susținută de o structură de cai din oțel, conectată la corpul central prin bare lungi și tiranți radiali. Întreaga structură metalică este galvanizată la cald. Podeaua este formată dintr-o placă de aluminiu și are 7 gondole independente care se rotesc pe ele însele folosind rotația ondulatorie a întregii podele în timpul cursei. Toate gondolele sunt echipate cu o frână pneumatică pentru a permite pasagerilor să urce și să coboare în siguranță. Toate echipamentele electrice și pneumatice sunt asamblate în centrul atracției, unde este fixat rotorul central. Centrul atracției este format dintr-o structură pătrată care trebuie fixată cu șuruburi la fundație. Caroseria mașinilor este realizată din fibră de sticlă. Cursa se deplasează cu ajutorul a 7 motoreductoare de curent alternativ cu autofrânare, controlate de un sistem de acționare cu frecvență.

Solicitați o ofertă

Italia

Verificat de Europages

Cursa Galleon Race constă într-o pistă de dezvoltare circulară cu depresiuni și două "cat's back". Șina este susținută de o structură de cai din oțel, conectată la corpul central prin lonjeroane radiale și tiranți. Întreaga structură metalică este galvanizată la cald. Douăsprezece vagoane circulă de-a lungul șinei, conectate la un rotor central prin brațe radiale (sweep-uri). Picioarele de apropiere a vagoanelor sunt formate dintr-o placă de rulare din aluminiu. Toate echipamentele electrice și pneumatice sunt montate în interiorul corpului central, pe care este fixat rotorul central. Cursa se deplasează cu ajutorul unui motor cu angrenaj de curent alternativ cu autofrânare, fixat pe rotorul central și controlat de un sistem de acționare cu frecvență.

Solicitați o ofertă

Italia

Verificat de Europages

Cursa Matterhorn constă într-o pistă de dezvoltare circulară cu depresiuni și două "spate de pisică". Șina este susținută de o structură de cai din oțel, conectată la corpul central prin lonjeroane radiale și tiranți. Întreaga structură metalică este galvanizată la cald. Douăzeci de vagoane circulă de-a lungul șinei, conectate la un rotor central prin brațe radiale (sweep-uri). Vagoanele se balansează datorită forței centrifuge în timpul rotirii atracției. Treptele de la picioarele care se apropie de vagoane sunt formate dintr-o placă de aluminiu. Toate echipamentele electrice și pneumatice sunt montate în interiorul corpului central, pe care este fixat rotorul central Iluminatul acționat electronic este compus din caboșoane. Pânza de acoperire este confecționată din material ignifugat (clasa 2), iar panourile vagoanelor sunt realizate din fibră de sticlă. Călătoria se deplasează cu ajutorul unui motor cu angrenaj de curent alternativ cu autofrânare, fixat pe rotorul central și controlat de un sistem de acționare cu frecvență.

Solicitați o ofertă

Italia

Verificat de Europages

Cursa Matterhorn constă într-o pistă de dezvoltare circulară cu depresiuni și două "spate de pisică". Șina este susținută de o structură de cai din oțel, conectată la structura pătrată a corpului central care susține rotorul central și adăpostește toate echipamentele electrice și pneumatice. Întreaga structură este galvanizată la cald, cu excepția rotorului central și a brațelor radiale. Picioarele de apropiere a mașinilor sunt constituite din tablă de rulare din aluminiu antiderapantă. Gardurile de închidere sunt poziționate de-a lungul perimetrului exterior al tălpilor (oțel inoxidabil). Iluminatul acționat electronic este compus din caboșoane. Șaisprezece vagoane se deplasează de-a lungul șinei, conectate la un rotor central prin brațe radiale (sweeps). Vagoanele se balansează datorită forței centrifuge în timpul rotației și sunt stabilizate de o frână acționată pneumatic în timpul încărcării și descărcării. Circuitele se deplasează cu ajutorul unui motor cu angrenaj de curent alternativ cu autofrânare, controlat de un sistem de acționare cu frecvență.

Solicitați o ofertă

Italia

Verificat de Europages

Cursa Musik-Express constă într-o pistă de dezvoltare circulară cu depresiuni și trei cat backs. Șina este susținută de o structură de cai din oțel, conectată la corpul central prin lonjeroane radiale și tiranți. Întreaga structură metalică este galvanizată la cald. Douăzeci de vagoane se deplasează de-a lungul șinei și sunt conectate la un rotor central prin intermediul unor lonjeroane radiale. Picioarele de apropiere a vagoanelor sunt formate dintr-o placă de rulare din aluminiu. Toate echipamentele electrice și pneumatice sunt montate în interiorul corpului central, pe care este fixat rotorul central. Toate panourile decorative sunt acoperite cu tablă de aluminiu. Iluminatul acționat electronic este compus din caboșoane. Pânza de acoperire este fabricată din material ignifug (clasa 2), iar panourile mașinilor sunt realizate din fibră de sticlă. Vagoanele sunt mișcate de 5 motoare de curent alternativ cu autofrânare, fixate la capetele măturilor radiale și controlate de un sistem de acționare cu frecvență.

Solicitați o ofertă

Italia

Verificat de Europages

Cursa Musik-Express constă într-o pistă de dezvoltare circulară cu depresiuni și trei cat backs. Șina este susținută de o structură de cai din oțel, conectată la corpul central prin lonjeroane radiale și tiranți. Întreaga structură metalică este galvanizată la cald. Douăsprezece vagoane se deplasează de-a lungul șinei și sunt conectate la un rotor central prin intermediul unor lonjeroane radiale. Picioarele de apropiere a vagoanelor sunt constituite dintr-o placă de rulare din aluminiu. Toate echipamentele electrice și pneumatice sunt montate în interiorul corpului central, pe care este fixat rotorul central. Toate panourile decorative sunt acoperite cu tablă de aluminiu. Iluminatul acționat electronic este compus din caboșoane. Pânza de acoperire este fabricată din material ignifug (clasa 2), iar panourile mașinilor sunt realizate din fibră de sticlă. Vagoanele sunt mișcate de 3 motoare de curent alternativ cu autofrânare, fixate la capetele măturilor radiale și controlate de un sistem de acționare cu frecvență.

Solicitați o ofertă

Italia

Verificat de Europages

Calea de rulare constă într-un pavilion deschis în care vehiculele cu acționare automată (cu mai mulți pasageri) circulă de-a lungul șinei respective. Fiecare vagon are o capacitate de 2 sau 4 pasageri.Aceste vehicule sunt proiectate pentru a fi operate pe un traseu cu mai multe niveluri. Vehiculul este alcătuit dintr-un șasiu de oțel vopsit. Unitatea de acționare este formată dintr-un motor de curent continuu conectat la roțile axei spate.

Solicitați o ofertă

Italia

Verificat de Europages

Calea de rulare constă într-un pavilion deschis în care vehiculele cu acționare automată (cu mai mulți pasageri) circulă de-a lungul șinei respective. Fiecare vagon are o capacitate de 2 sau 4 pasageri.Aceste vehicule sunt proiectate pentru a fi operate pe un traseu cu mai multe niveluri. Vehiculul este alcătuit dintr-un șasiu de oțel vopsit. Unitatea de acționare este formată dintr-un motor de curent continuu conectat la roțile axei spate.

Solicitați o ofertă

Domain icon Fabricant/ producator

BERTAZZON 3B SRL

VIA TREVIGIANA 178

31020 Sernaglia Della Battaglia - Italia

Nr. de TVA
Contact