• europages
  • >
  • INTREPRINDERI - FURNIZORI - PRESTATORI
  • >
  • studii statistice- sondaje de opinie

Rezultate pentru

Studii statistice- sondaje de opinie - Romania

Romania
  1. MKOR CONSULTING

    Romania

    MKOR Consulting oferă servicii de cercetare strategică a pieței, de la studii sectoriale de piață, analiză competitivă și studii de consumator. Rezultatele cercetărilor întreprinse de noi sunt acționabile și te vor ajuta să iei decizii informate. Conform unui studiu realizat de MKOR în 2018, 75% dintre companiile din România realizează studii de piață, principalul motiv fiind fundamentarea deciziilor strategice. Impactul studiilor de piață este cuantificabil în cifra de afaceri, care este raportată în creștere de +29% yoy de către companiile care le realizează. Studii și analize de piață pe care MKOR consulting le realizează: Studii de oportunitate - Studii de piață, Oportunități pe noi piețe, Inovație și prognoză, Analiza concurenței, Mystery shopping B2B Strategie - Notorietate de brand, Satisfacție și loialitate față de brand, Testare concepte de branding și rebranding, Strategie de marketing Consumer Intelligence - Consumatorul digital, Comunități online, Profilul consumatorului, Experiența consumatorului, Mystery Shopping, Studii de satisfacție Testare de concept - Testare concept publicitar, Validarea ideii de afaceri, Testare de produs, Testare de ambalaj, Focus Grup Studii pe piața muncii - Branding de angajator, Notorietatea brandului de angajator, Strategie de brand de angajator, Satisfacția și loialitatea angajaților

  2. ACCESS COMMUNICATIONS

    Romania

    Compania ACCESS COMMUNICATIONS, care își desfășoară activitatea în domeniul Studii statistice, sondaje de opinie. De asemenea, activează în aceeași măsură și în domeniile Marketing - cercetari, Consiliere si studii de media, Marketing - cercetari, și Consiliere si studii de media. Are sediul în Timisoara, Romania.

Filtre

Rezultate pentru

Studii statistice- sondaje de opinie - Romania

Număr de rezultate

2 Intreprinderile

Tip de intreprindere