This book aims to investigate the key success factors that influence Marketing Strategies in the International markets for Dead Sea products. The study attempts to examine the success factors that can help in setting up a good marketing strategy, which in its turn can achieve the intended goals of the companies. In order to achieve the research objectives, the study designed and developed a questionnaire according to objectives and study hypotheses. The study population consisted of all Dead Sea products totaling of 65 companies. The questionnaire was distributed to the companies; three questionnaires were distributed as follows: one for the general Manager, one for the Marketing Manager and the third for the Production Manager that is 195 questionnaires. 160 questionnaires were collected, so the response rate is 82.05%. The collected questionnaires were coded for the purposes of the analysis. The statistical method was employed using the Statistical Package for the Social Sciences.
Mea Markets is a British magazine that concerns with business companies in the Middle East and Africa, and it launches prizes- MEA Business Awards - every year. It celebrates the diverse talents of companies in this region and is to honor companies that are dedicated to their business and thus work to maintain the dominant position in the region in the business world. It is a merit-based award program through corporate voting.
Thankfully, our company - Tourmaline Marketing & Inv. Company – won the Best Supplier of Dead Sea Salts and Muds in the Middle East Award 2019.
I would love to share this news with you. You can view the magazine and news through the link:
https://www.mea-markets.com/winners/tourmaline-marketing-inv-company/
Fabricant/ producator
TOURMALINE MARKETING & INV. COMPANY
Amer Bin Malek Street, Khalda,
Near the new english schools. abdin commercial complex
O selectie de produse care s-ar putea sa va intereseze
Franta
Pôle Cosmétique este specializat în producția de produse cosmetice pe bază de contract. Unitatea noastră de producție este echipată pentru a gestiona atât serii mici (50 kg / 500 de flacoane), cât și serii mai mari (> 1 tonă / > 10 000 de flacoane), în deplină conformitate cu standardele de igienă și calitate GMP.
Diferitele noastre pompe de ambalare pot umple produse lichide (uleiuri, loțiuni), produse semivâscoase (șampoane, lapte) și produse vâscoase (creme, paste de dinți) în majoritatea tipurilor de flacoane (borcane, flacoane cu pompă, flacoane airless etc. de la 5mL la 1L).
Pôle Cosmétique nu se oprește aici, ci subcontractează, de asemenea, toate operațiunile de livrare a produsului în ambalajul final, sub marca dumneavoastră: dozare, etichetare, ambalare, împachetare cu folie retractabilă, ambalare și paletizare.
Comunicarea vizuală este esențială pentru succesul proiectului dvs., iar ambalajul și designul acestuia reprezintă primul punct de contact între produsul dvs. și potențialii clienți.
De aceea, Pôle Cosmétique vă pune la dispoziție abilitățile sale de design grafic. Putem crea un logo pentru dumneavoastră, precum și elemente vizuale pentru etichetare și ambalaj. De asemenea, putem realiza fotografii profesionale ale produselor dumneavoastră. Datorită stăpânirii tehnologiilor standard de design grafic și DTP, precum și a cunoașterii aprofundate a pieței cosmetice, divizia GRAPHICS poate anticipa tendințele și vă poate ajuta să vă diferențiați de concurență, colaborând în același timp îndeaproape cu divizia REGULATIONS pentru a vă asigura că etichetarea dvs. este conformă cu reglementările.
REGLEMENTĂRILE PRIVIND PRODUSELE COSMETICE :
PÔLE COSMÉTIQUE SE OCUPĂ DE FORMALITĂȚI PENTRU DUMNEAVOASTRĂ
Crearea unei mărci de produse cosmetice și importul de produse cosmetice din afara UE sunt supuse unui set de legi stricte și complexe. În mod similar, certificarea ecologică trebuie să respecte o cartă precisă
Pôle Cosmétique vă oferă o serie de soluții în cazul în care nu aveți cunoștințele necesare privind reglementările sau calificările cerute de lege pentru a desfășura o astfel de activitate:
Pôle Cosmétique vă oferă formare, asistență și consiliere,
Pôle Cosmétique poate, de asemenea, să se ocupe pentru dumneavoastră de toate procedurile de reglementare, în timp ce produceți sub propria marcă,
Pôle Cosmétique oferă, de asemenea, un serviciu permanent de supraveghere reglementară.
Pôle Cosmétique se ocupă de :
Evaluarea siguranței produselor pentru sănătatea umană,
Menținerea dosarului de informații despre produs,
crearea etichetării în conformitate cu
O formulă pe măsură merită un ambalaj pe măsură. Vă putem ajuta să alegeți sticlele și tehnicile de decorare potrivite pentru a crea ambalaje care să vă reflecte imaginea. Vă putem oferi un număr infinit de combinații, de la cele mai simple la cele mai luxoase, pe baza opțiunilor de mai jos:
-Îmbuteliere
-Decorare
-Cutii