Nava staționară va fi tratată și distanțată de un poligon magnetic de deperiere într-o cușcă. Sistem de demagnetizare a navelor militare și de topografie magnetică ulterioară pe un echipament de demagnetizare și topografie magnetică instalat într-un cadru de tip cușcă, cu particularitatea că nava este staționară pe toată durata procesului de tratament, similar simulatorului magnetic terestru al Marinei germane. Tratarea și măsurarea magnetică a navelor marinei militare, în combinație cu optimizarea timpului și economia de suprafață, conduc la o gamă care combină avantajele ODMR și HDMR, în care toate entitățile sistemului sunt instalate pe un cadru în jurul navei supuse la telemetrie și tratare. Schița de mai sus prezintă sistemul ODMR care combină simularea și sistemul de bobine de deperizare integrat într-o clădire de tip cușcă, care poate fi instalat în orice port sau zonă navală. Prețul poate varia în funcție de lungimea cablului, de sursa de alimentare disponibilă și de câmpul magnetic necesar.
STL SYSTEMS AG
Elvetia
Sistem de demagnetizare a navelor militare și de topografie magnetică ulterioară pe un echipament de demagnetizare și topografie magnetică instalat pe un ponton, cu particularitatea că nava este staționară pe toată durata procesului de tratare. Tratarea și măsurarea magnetică a navelor militare, în combinație cu costurile reduse și economia de suprafață, conduc la o gamă care combină avantajele ODMR și CDMR, în care toate entitățile sistemului sunt instalate vertical pe un dig magnetic la nivel scăzut sau pe un cheu. STL a dezvoltat această idee, devenind gama de deperizare în jumătate de spațiu (HDMR), care oferă procese de deperizare și măsurare eficiente din punct de vedere al costurilor și al timpului pentru navele Marinei Militare, cu un raport optim între costuri și beneficii. Schița de mai sus prezintă HDMR, care combină simularea și sistemul de bobine de deperizare integrat pe un dig existent.
STL SYSTEMS AG
Elvetia
ODMR (Overrun Deperming and Measurement Range System) este un sistem dedicat reducerii semnăturii magnetice a navelor de suprafață și a submarinelor feromagnetice. Acesta permite un tratament magnetic pentru a controla semnătura magnetică permanentă a navelor astfel încât semnătura magnetică a navelor să fie redusă la minimum. Eficiența de reducere depinde de clasa individuală a navei supuse tratamentului, de comportamentul magnetic al oțelului utilizat, de procesul de construcție și de istoricul magnetic al navei, precum și de zona operațională în ceea ce privește componenta verticală a câmpului său magnetic. Câmpurile ODMR sunt suficient de mari pentru a permite o deperizare și o teleportare pentru toate misiunile necesare. ODMR poate fi proiectat pentru toate tipurile de nave de suprafață și submarine, indiferent de deplasare, cu o lungime maximă de până la 250 m, cu o adâncime a fasciculului dedicată.