• europages
  • >
  • INTREPRINDERI - FURNIZORI - PRESTATORI
  • >
  • formare in domeniul publicitatii

Rezultate pentru

Formare in domeniul publicitatii - Romania

Romania
  1. REGIA NATIONALA A PADURILOR ROMSILVA

    Romania

    REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA are ca obiect de activitate: - Aplicarea strategiei nationale in domeniul silviculturii, actionand pentru apararea, conservarea si dezvoltarea durabila a fondului forestier - proprietate publica a statului, pe care il administreaza, precum si pentru gospodarirea fondurilor de vanatoare si de pescuit atribuite potrivit legii, pentru recoltarea si valorificarea, prin acte si fapte de comert, a produselor specifice fondului forestier, potrivit prevederilor legale, in conditii de eficienta economica, exercitand si atributii de serviciu public cu specific silvic; - Coordoneaza si implementeaza Programul National de Ameliorare Genetica a Cabalinelor, Conservarea Patrimoniului Genetic National, constituit din totalitatea populatiilor de cabaline cu valoare genetica ridicata, crestere, ameliorare, calificare si perfectionare a efectivelor de cabaline in rasa pura.Comercializeaza produsele specifice fondului forestier, precum si celelalte bunuri care se recolteaza, se prelucreaza si se valorifica din fondul forestier - proprietate publica a statului: a) masa lemnoasa pe picior, provenita din taieri de produse principale, secundare, accidentale si de igiena ale padurii si sub forma de sortimente, precum si produsele rezultate prin prelucrarea primara a lemnului; b) alte produse lemnoase: arbori si arbusti ornamentali, pomi de Craciun, puieti forestieri, rachita si impletituri din rachita, mangal de bocsa si altele de aceasta natura; c) vanatul viu din

  2. TARU & ASSOCIATES

    Romania

    Compania TARU & ASSOCIATES, care își desfășoară activitatea în domeniul Formare generala, continua si specializata. De asemenea, activează în aceeași măsură și în domeniile Drept - consiliere, Formare in domeniul juridic, Drept - consiliere, și Formare in domeniul juridic. Are sediul în Bucharest, Romania.

  3. BRAND CREATOR CONCEPT

    Romania

    BRANDED LABEL. Be a leader in your industry, build a brand. Are you dependent on intermediaries to sell your products? Is your relationship with your target audience controlled by a third party, forcing you to comply with strict policies and give up a significant profit margin? Change the rules of the game! FROM FACTORY DIRECTLY TO THE END CONSUMER. Choose to sell a brand, not just a product. Your business journey doesn't have to stop at the factory door; it can evolve to the end consumer through a brand that builds a relationship with them. Whether you choose to sell through your own sales channels or not, consumer purchasing options have far exceeded the barriers imposed by the economic chain, from factory to end consumer. Time is the most precious asset in the market, and the best price becomes a key factor. There are online platforms that allow you to sell without investing in retail chains. Moreover, if the product requires distribution, you can distribute a BRAND that will allow you to maintain control over it and your relationship with your market. Transform a mere product into a brand. Even when selling through intermediaries, it is essential to have an identity that resonates with them, leading to increased sales and the consolidation of the brand in the market. Intermediaries do not benefit from a marketing system to accelerate sales, but rather from a brand that knows how to approach the customer.

  4. ROMCONVERT S.A.

    Romania

    ROMCONVERT este specializată în domeniul automatizărilor industriale, desfăşurând în paralel şi activităţi de proiectare şi prestări de servicii în diferite domenii, inclusiv în arii periculoase clasificate Ex. ROMCONVERT poate asigura: - evaluarea stării tehnice a echipamentelor tehnologice amplasate în zone periculoase în care există sau pot apărea atmosfere potențial explozive; - clasificarea locurilor în care există sau pot apărea atmosfere potenţial explozive sub formă de gaz, vapori, ceaţă sau nori de pulbere combustibilă în aer; - analiza modului de punere în conformitate cu cerinţele esenţiale de securitate a echipamentelor electrice şi neelectrice protejate la explozie; - evaluarea riscului la explozie; - întocmirea documentaţiilor tehnice necesare în vederea expertizării şi atestării conformităţii echipamentelor tehnologice de către INSEMEX Petroşani; - întocmirea documentaţiilor tehnice necesare în vederea evaluării instalaţiilor de ventilare şi a emiterii atestării conformităţii de către INSEMEX Petroşani; - întocmirea documentaţiilor tehnice necesare în vederea autorizării staţiilor de salvare şi a emiterii „Autorizaţiei de funcţionare a staţiei de salvare” de către INSEMEX Petroşani.