AVANTAJE Avantajele sunt o instalare și o asamblare rapidă și ușoară. Cu această nouă soluție de sistem de fixare mecanică, veți economisi timp și veți optimiza timpii morți de producție prin reducerea timpului de reparații. Sistemul de îmbinare mecanică ERO Joint® păstrează diametrul minim al benzii și este compatibil cu racletele pentru benzile transportoare. Sistemele de fixare mecanică ERO Joint® sunt soluții de durată. Forma îmbinării ERO Joint® poate fi adaptată pentru a crește rezistența mecanică. Sistemele de îmbinare mecanică ERO Joint® sunt, de asemenea, posibile în cazul benzilor transportoare cu elemente de tensiune etanșate (precum Gates PosiClean® și FlatClean FC12™). ->Mai multe informații despre banda PosiClean® ERO Joint®. Benzile transportoare ERO Joint® sunt îmbinate în producția noastră cu ajutorul unui procedeu brevetat și sunt echipate cu lungimea solicitată.
Franta
Sistemul de fixare mecanică ERO Joint® este disponibil pentru benzile transportoare cu o grosime de peste 1 mm. Asamblarea se face prin înșurubarea a 3 știfturi transversale (se pot folosi știfturi din oțel inoxidabil sau poliacetal). Îmbinarea ERO Joint® este integrată în banda transportoare, fără modificări de structură, lățime și culoare. La cerere, cablul Kevlar de tracțiune poate fi încorporat în poliuretan. În orice caz, utilizarea benzilor transportoare ERO Joint® vă asigură o libertate totală și o flexibilitate ridicată: fără unelte specifice, fără proceduri de îmbinare și sudură de respectat, fără debavurare, fără riscul de a rata sudarea. Benzile transportoare ERO Joint® sunt ușor de asamblat.
Solicitați o ofertăFranta
Avantajele sunt o instalare și o asamblare rapidă și ușoară. Cu această nouă soluție de sistem de fixare mecanică, veți economisi timp și veți optimiza timpul de nefuncționare a producției prin reducerea timpului de reparații. Diametrul minim recomandat pentru scripeți este de 50 mm. Sistemul de îmbinare mecanică ERO Joint® WT este compatibil cu racletele pentru benzile transportoare. Sistemele de fixare mecanică ERO Joint® WT sunt soluții de durată. Forma îmbinării ERO Joint® WT poate fi adaptată pentru a crește rezistența mecanică. ERO Joint® WT este singura soluție unică de fixare mecanică a benzilor de transmisie în cazul benzilor de distribuție late. Curelele de distribuție largi ERO Joint® WT sunt îmbinate în producția noastră cu ajutorul unui proces brevetat și sunt echipate cu lungimea solicitată.
Solicitați o ofertăFranta
Sistemul de fixare mecanică ERO Joint® este disponibil pentru pichetele T10, AT10, T20, AT20, 8M, 14M pentru toate lățimile de peste 16 mm cu armătură din oțel, Kevlar sau oțel inoxidabil. (Diametrul minim recomandat pentru scripeți este de 50mm). Îmbinarea ERO Joint® este compatibilă cu toate tipurile de acoperiri (Supergrip, Linatex®, PU, Sylomer®, ...) și cu toate tipurile de ghidare. AVANTAJE Avantajele constau într-o instalare și asamblare rapidă și ușoară. Cu sistemul de fixare mecanică cu știfturi ERO Joint®, vă veți optimiza timpul de oprire a producției prin reducerea timpului de reparații. Asamblarea poate fi realizată prin înșurubare sau cu ajutorul unei scule. Această unealtă permite pretensionarea curelei și facilitează înfiletarea știfturilor. ERO Joint ® Versiunea finală În versiunea Ultimate, dispozitivul de fixare mecanică a curelei ERO Joint® transmite mai mult de 50% din puterea unei centuri Flexbelt (o adevărată curea fără sfârșit): Între scripeți, există întotdeauna o parte strânsă ½ continuă pentru a asigura rezistența mecanică și rigiditatea curelei.
Solicitați o ofertăFranta
AVANTAJE Avantajele sunt o instalare și o asamblare rapidă și ușoară. Cu sistemul de fixare mecanică a știfturilor de balama ERO Joint® HP, veți optimiza timpul de nefuncționare a producției prin reducerea timpului de reparații. Rezistența mecanică și durata de viață sunt mai mari decât orice alt sistem de fixare mecanică. Rezistența mecanică și alungirea sunt echivalente cu cele ale curelelor sudate. INSTRUMENT DE TENSIONARE PENTRU ERO JOINT® HP Alternative Îmbinări în spirală Sistemul mecanic de cusături spiralate este, de asemenea, foarte ușor de asamblat ca și ERO Joint® HP, dar rezistența sa mecanică este slabă. Îmbinare cu știfturi Sistemul mecanic Pin Joint este mai dificil de asamblat decât ERO Joint® HP. Rezistența mecanică este, de asemenea, mai mică decât ERO Joint® HP.
Solicitați o ofertă